joi, 20 martie 2008

Candidatul PSD pentru primaria Bucurestiului

Colegii nostri de la PSD Bucuresti ar merge pe candidatura lui Marian Vanghelie si daca asta este decizia lor nu pot decat sa o salut. Asta nu inseamna ca sunt de acord. Din cate citesc si aud, candidatul cu cele mai mari sanse este Sorin Oprescu. Cu toate acestea Sorin Oprescu nu s-a decis daca va candida sau nu, sau cel putin nu a anuntat public acest lucru. Parerea mea este ca cel mai bun in cursa pentru Primaria capitalei ramane Sorin Oprescu. Vom vedea pana la urma cine va candida, dar ma gandesc ca ar trebui sa mergem pe carti castigatoare. Important este sa castigam si sa nu mai apara mereu PD-ul , actual PDL-ul, cu primar general.
Am urmarit aseara emisiunea lui Mihai Gadea, emisiunea care imi place cel mai mult pe Antena 3, si am putut afla iar cum impartea primarul de atunci Traian Basescu, case pe vremea domniei sale.
Cam in acest fel intelegea Traian Basescu sa fie primar al Bucurestiului.

3 comentarii:

Adrian spunea...

Buna ...seara!
Am urmarit si eu emisiunea lui Gadea si ...cam asa este!
Despre candidatura lui Vanghelie...SUCCES Sorin Oprescu!

Elena Iliescu spunea...

Mi-ar placea sa vad un Sorin Oprescu cu mult curaj si cu dorinta de a candida.Sa treaca peste "dorintele ascunse" ale unora si sa intre in cursa pentru Capitala chiar si ca independent. Ar avea mai mult succes decat multi.

Adrian spunea...

Si eu cred acelasi lucru!