marți, 15 aprilie 2008

Sorin Oprescu candideaza

Mult succes Sorin Oprescu!

Am citit astazi ca Sorin Oprescu s-a decis sa candideze pentru Primaria Capitalei.
Ma bucur ca a luat aceasta decizie si vreau sa spun ca votul meu il va avea.
Ca o continuare la articol si la comentariile facute de Cristian Diaconescu adaug si eu la articolul meu urmatoarele:
1. nu ii inteleg teama lui Cristi Diaconescu si declaratia sa despre candidatura lui Oprescu, ca aceasta va incurca sansele sale.Daca va fi bun, bucurestenii il vor alege si nu va avea de ce sa-i fie teama.
2. Miron Mitrea nu are dreptate si o stie si el. Nu partidul i-a dat tot lui Sorin Oprescu, ci Sorin Oprescu a adus voturi partidului. Din cate imi aduc aminte a fost cel mai bun candidat al nostru. Ca nu a avut pe cine se baza,asta e alta poveste.

Niciun comentariu: