miercuri, 9 ianuarie 2008

Eu cu sfaturile mele...

Am simtit nevoia sa scriu. Tot citesc comentariile de pe blogul lui Adrian Nastase si mi-aduceam aminte de serile cand scriam si eu acolo si il sfatuiam pe Nastase sa nu cumva sa renunte la PSD ca oamenii au incredere in el.
Mi-a atras atentia un comentariu scris de un coleg de partid , un militant activ spune el, care ii scria ca s-a saturat de activism in partid, ca liderii actuali nu isi aduc aminte de el (in aceasta ipostaza cred ca se gasesc multi oameni) doar cand vin campaniile.
Ma tot gandeam ca il sfatuiam gresit pe Adrian Nastase, poate ca ar trebui renuntat la psd-ul actual (care doarme, cum imi scris si Aya aici pe blog) si creat un alt partid puternic, o alta forta de stanga, in care sa -i avem pe toti lasati pe tusa.
Si avem cum bine stiti multi lideri care inca ar mai putea face mult pt stanga din Romania.
M-a dezamagit Ion Iliescu cand am citit pe blgoul sau despre aceeasi renuntare la lupta (sau poate as am perceput eu).
Poate va intrebati despre care lupta vorbesc, pai poate lupta cu noi insine.

Asa ca m-am decis sa recunosc ca am gresit cand il sfatuiam pe Adrian Nastase sa nu renunte la PSD, ca oamenii au nevoie de el, vreau sa va spun sincer ca si eu simt acum ca cel mai bun lucru pe care l-as face ar fi sa renunt definitiv la PSD.
PSD-ul nu mai este partidul in care ma inscrisesem acum cativa ani si in care credeam.
PSD-ul nu stiu ce a ajuns, dar sigur in viitor nici pe locul 2 nu va mai fi.

7 comentarii:

Darius F spunea...

Ei, ce s-a intamplat de ai devenit atat de pesimista? Sa stii ca PSD nu inseamna numai niste oameni care il conduc la un moment dat.

Elena Iliescu spunea...

Stiu, doar ca ma enerveaza sa vad cum stau toti si asteapta , nu stiu ce anume.
Am citit blogul lui Ion Iliescu si parca si acolo vad pesimism.
:) Darius eu sunt optimista din nascare, doar articolul este pesimist.
In plus,cam ai dreptate, si as continua, de ce sa plecam noi, cand pot pleca ei.Care ei va las pe voi sa decideti.

Marius Mihai spunea...

PSD nu este Geoana si nici prostiile pe care le face el, ci suma tuturor prostiilor membrilor sai... Incepand de la numirea a doua oara a lui Mr. Geoana ca presedinte, exilarea pe blog a lui Nastase, Indecizia conducerii alimentata de indecizia restului membrilor etc. Oameni ca actualul boss TSD trag in jos partidul cu scuze de genul "este parerea ta personala nu o problema a noastra" - Nici sa asculte nu stiu dar sa se gandeasca la ce zic cei din exterior...

L'emmerdeur spunea...

da' eu... eu?! ... cu cine mai votez?

Elena Iliescu spunea...

@marius mihai
Asa este.PSD-ul este partidul membrilor simpli,cei care credem in el.Da, actualul boss al TSD nu este reprezentativ pt tineri.Eu,una nu ma simt reprezentata de el.

@bogdan minea
Intrebarea asta mi-o pun si eu , cu cine voi vota la urmatoarele alegeri.

Darius F spunea...

Deci cam rare postarile, Elena. Wass up????

Elena Iliescu spunea...

:) darius mai iau si eu cate o pauza. In schimb citesc ce scrieti voi si-mi place.