sâmbătă, 16 februarie 2008

In asteptarea Consiliului National

Tot citesc articolele de saptamanile astea din ziare in care fiecare isi da cu parerea despre viitorul Consiliu National al PSD. Nici nu stiu sincer la ce sa ne asteptam, daca Adrian Nastase va candida sau nu ,daca va castiga sau nu, cu toate ca dupa parerea mea aceasta ar fi o buna idee, si asa poate ca in sfarsit membrii vor simti ca au de ce sa alerge in campanie pt PSD.
Acum ma intreb iar, ce-i va motiva pe oamenii nostri din partid , cine ii va convinge sa mearga sa stranga voturi pentru PSD?
Marturisesc sincer ca pe mine una Mircea Geoana nu ma convinge cu nimic.Nu are nimic in actiunile si faptele sale care sa ma faca sa-mi doresc sa ma implic in campania partidului, si nu ca nu mi-ar pasa de PSD, dar nu vad rostul muncii mele.
Dar poate ca ma insel eu si iar colegii mei dragi de blog imi vor spune ca PSD-ul nu inseamna o conducere la un moment dat.

2 comentarii:

Darius F spunea...

Legat de acest subiect te invit sa citesti un articol extraordinar al Corinei Cretu pe blogul domniei sale sau pe blogul meu.

Elena Iliescu spunea...

am citit deja darius si mi s-a parut interesant. in timp ce unii se petrec pe la scoli de iarna, altii ne gandim la campania care va veni.